tisdag 7 september 2010

major update








10 kommentarer:

Anonym sa...

den me heterosexualiteten e klockren.

Anonym sa...

har stressigt som fan att ja inte hinne kolla bilderna nu men NJUTER av att det finns nåt gott att kolla på sen!!!! älskar uppdateringar på denna blöggen!
/cajan

Anonym sa...

asfett jobbat kompanjon! ser fram emot fler major updatezzzz

/pennstolen

Anonym sa...

hej, nu förstår jag. det var dig jag pratade med igår på skolan, vid scannern och du frågade om filmvisningen!förlåt men jag är lite förvirrad. du gör så fina bilder.
c

Lisa Ewald sa...

lullz - fint att du tyckert.
cajan pennstolen - visst kommere mer inom kort. tack för entusiasmen pussen!
c - hehe, det är lugnt, och tack! detsamma.

Existentiella klipp sa...

åh vad bra! tänkte jag men kom inte på nån mer spirituell comment så jag tänkte inte delge dej nån heller men så kom jag på att just de som e bra får ibland inte höra det just därför -Jaja, de vet väl att de är bra ändå liksom. Hursomhelst. Gillar dina grejor asmycket även om jag inte kommer på nåt witty att säga. Det är liksom redan gjort :)

Lisa Ewald sa...

existentiella - tack så mycket, jag blir glad. och fan va goa tidningsklipp på din blogg.

Sara Hansson sa...

Hej Lisa! Jag älskar denna matiga uppdatering väldigt mycket. Speciellt älskar jag den om dom riktiga svinen och dom bästa vännerna. Och jag älskar låten dotterbolaget fick av dig. Älska är ett starkt ord men jag menar vad jag säger. Ses ikväll, kram, Sara.

Lisa Ewald sa...

kram tillbaka sara. jättemycket.

saskia sa...

Så jäfla fint du!